Polestar Kaliforniyada yashovchi Polestar 3 egalari uchun ikki tomonlama quvvatlash funksiyasini joriy etishini e’lon qildi. Ushbu texnologiya elektromobilga uy yoki hatto elektr tarmog‘i uchun akkumulyator vazifasini bajarish imkonini beradi. Bu elektromobil egalari umumiy energiya sarfini kamaytirish yoki ortiqcha energiyani tarmoqqa qaytarish uchun kompensatsiya olish orqali pul tejash usullaridan biridir.
Polestar ikki tomonlama quvvatlash doimiy tokdan foydalanadi va 400 voltli elektr arxitekturasiga ega Polestar 3 egalari uchun "V2H" (avtomobildan uygacha) funksiyasini ta’minlaydi. Polestar bu funksiyani Kaliforniya Energetika Komissiyasining turar-joy binolarida turli xil toza energiya manbalarini, shu jumladan ikki tomonlama zaryadlangan elektr transport vositalarini boshqarishga qodir bo‘lgan "uy elektr stantsiyalari" ni o‘rnatish dasturini boshqarishga yordam beradigan Dcbel bilan hamkorlikda taklif qiladi.

Polestar’ning ta’kidlashicha, Dcbel’ning Ara tizimidan foydalangan holda, mijozlar yiliga 1300 dollargacha zaryadlash xarajatlarini kamaytirishlari va 10 kungacha elektr uzilishlari paytida o‘z avtomobillaridan zaxira energiya manbai sifatida foydalanishlari mumkin bo‘ladi.
Elektromobil akkumulyatoridagi ortiqcha zaryadni uyga yuborish imkoniyati Ford F-150 Lightning‘ning asosiy afzalliklaridan biri edi. Ikki tomonlama zaryadlash GM elektromobillari qatorida va uchinchi avlod Nissan Leafda ham paydo bo‘ldi.
Polestar avtomobillarini ikki tomonlama quvvatlantirish imkoniyatlarini ishlab chiqishda davom etishini va kelajakda o‘z takliflarini kengaytirishni rejalashtirayotganini aytmoqda. Shunday qilib, kompaniya allaqachon Germaniyadagi mijozlarga Zaptec firmasi bilan hamkorlikda ishlab chiqilgan uy zaryadlash qurilmasi orqali ikki tomonlama zaryadlashni taklif qilmoqda.