Sony, Microsoft raqobat darajasini pasaytirish uchun uni Nintendoga aylantirmoqchi, deb hisoblaydi.
Microsoft va Activision Blizzard o'rtasidagi kelishuv atrofidagi epik davom etmoqda va Sony bu kelishuv amalga oshirilmasligi kerakligi haqidagi pozitsiyasini o'zgartirmaydi. Yaqinda yapon giganti Britaniya regulyatorining vaziyat bo‘yicha so‘roviga javob berib, Microsoftning “haqiqiy strategiyasi” Sony va Nintendo’ni aylantirish ekanligini aytdi. Bu Sony bayonoti tasodifan paydo bo'lmagan. Gap shundaki, Microsoft o'z foydasiga argumentlardan biri sifatida Nintendo-ni misol qilib keltirdi, bu Call of Duty kabi o'yinlarsiz ajoyib his qiladi.
Microsoft ta'kidlashicha, Nintendo-ning farqlangan modeli PlayStation-ga samarali raqobat qilish uchun Call of Duty kerak emasligini ko'rsatadi. Ammo bu Microsoftning haqiqiy strategiyasini ochib beradi. U PlayStation-ni Nintendoga o'xshatib, Xbox-ga kamroq yaqin va samarali raqobatchi bo'lishini xohlaydi.
Shartnomadan so'ng Xbox konsollarda eng ko'p sotiladigan otishma franchayzalari (Call of Duty, Halo, Gears of War, Doom, Overwatch) uchun yagona oynaga aylanadi.
Sony ta'kidlashicha, Call of Duty franshizasi juda mashhur va usiz PlayStation o'z mavqeini sezilarli darajada zaiflashtiradi.
Eslatib o'tamiz, o'tgan kuni Microsoft Sony-ga Activision Blizzardni sotib olish bo'yicha da'volarni qaytarib olish evaziga PlayStation-da Call of Duty seriyasining yana 10 yil bo'lishini taklif qilgan edi. Qizig'i shundaki, yaqinda Fil Spenser Call of Duty-ni raqobatchi platformadan umuman olib tashlamoqchi emasligini aytdi.