Ovozli tinglash

BYD Blade lityum temir fosfat batareyasi bilan jihozlangan birinchi Tesla avtomobili Germaniyaning Berlin shahridagi konveyerdan chiqib ketdi, bu hamkorlik ajoyib zaryadlash tezligini namoyish etdi. BYD va Tesla o'rtasidagi munosabatlar tarixi har doim sir bo'lib kelgan, ilgari ular biron bir tarzda hamkorlik qilishlari mumkinligi to'g'risida rasmiy tasdiq bo'lmagan. Gap shundaki, Tesla va BYD elektr transport vositalari bozoridagi ikkita eng yirik kompaniya bo'lib, ular bir-biri bilan raqobatlashadi. BYD Teslaning yetkazib beruvchisi bo'lganligi uning jahon bozoridagi mavqeini mustahkamlaydi.

Tesla

Nemis ommaviy axborot vositalarining xabarlariga ko'ra, BYD batareyasi bo'lgan birinchi Tesla Model Y ishlab chiqarish boshlanganidan 16 kun o'tgach, 20-may kuni Berlindagi Tesla zavodining konveyeridan chiqib ketgan. Biroq, bu ishlab chiqarish modeli emas, balki prototip. Taqqoslash uchun, Xitoyda kirish darajasidagi Model Y 60 kVt / soat CATL batareyasidan foydalanadi va 455 km masofaga ega. Prototip allaqachon sinovdan o'tgan: BN batareyali Tesla model Y 170 kVt quvvat olish quvvatini qo'llab-quvvatlashi ma'lum bo'ldi. U 15 daqiqada 11% dan 71% gacha zaryad olishga muvaffaq bo'ldi. Manbaning qo'shimcha qilishicha, CATL batareyasi faqat birinchi bosqichda juda tez zaryadlanishi mumkin, shundan so'ng quvvat tezda pasayadi. BYD batareyasi faqat batareya 50% zaryadlangandan keyin zaryadlash quvvatiga ega.